طریقه صحیح تبدیل کارکترهای غیرمجاز کدهای تحت وب به کارکترهای مجاز برای استفاده در پستهای بلاگر



یکی از مشکلاتی که کاربران بلاگر با ان روبرو هستند ، عدم توانایی در قرار داده کدهای HTML و یا XMl در پستهای بلاگر میباشد . کاربران عزیز برای تبدیل کارکترهای غیر مجاز به کارکترهای مجاز و برای انتشار انها در وبلاگهای خود  میتوانند :

1- به سایت Postable رفته و در کادر مربوطه کد مورد نظر خود را نوشته و سپس برای تبدیل کد مورد نظر به کارکترهای مجاز بر روی گزینه make it Friendly کلیک کنید :




2- وارد سایت Simple Code شده واز بخش Enter Markup کد غیر استاندارد را تایپ کنید  و سپس با کلیک کردن بر روی دکمه Process و از بخش Cut n " Paste کد استاندارد شده را برداشت کنید .


3- استفاده از برنامه postable و نوشته شده توسط آقای نصیری

طریقه کار با برنامه بسیار ساده است . فقط کافیست کدهای غیراستاندارد را در کادر بالا کپی - پیست کنید . سپس برای تبدیل به کارکترهای مجاز بر روی آیکن سبز رنگ بالای برنامه کلیک کنید . درنهایت کدهای تبدیلی در کادر پائین ساخته خواهد شد .

پ.ن :
1- برای استفاده این کدها در پست وبلاگ خود باید کدهای تولیدی و استاندارد را بین دو تگ زیر در بخش Edit HTML ادیتور وبلاگ خود قرار دهید :


<code>
محل قراردادن کدهای استاندارد
</code>

2- برای زیبا سازی نوع نمایش این کدها در وبلاگ خود ، وارد بخش Layout شده و از انجا وارد زبانه Edit HTML شوید . سپس کدهای زیر را در میان کدهای CSS قالب خود قرار دهید :


code {
width:70%;
max-width:500px;
direction:ltr;
font-family:"Courier New", Courier;
text-align:left;
height:auto;
float:left;
border:2px solid #f5ebdf;
padding:10px;
background-color:#fbf8f3;
margin:10px 25% 10px 5%;
position:relative;
left:30px;
line-height:100%;
clear:both;
}



دیدگاه های کاربران

0 نظر برای "طریقه صحیح تبدیل کارکترهای غیرمجاز کدهای تحت وب به کارکترهای مجاز برای استفاده در پستهای بلاگر"

ارسال یک نظر

 

تبلیغات

web tracker

پست های پرطرفدار

باغ بان باشی

بالای صفحه طراحی © 2010 |طراحی شده توسط Platinum Theme تبدیل شده به بلاگر HackTutors . بهینه شده برای زبان فارسی توسط مجتبی ستوده